Lietuvos kariuomenė
 
Grįžti į pradinįSvetainės medis English Neįgaliesiems

 

 

linkas ministerija 

Karinių jūrų pajėgų Jūrų gelbėjimo koordinavimo centras koordinavo dviejų žmonių gelbėjimo operaciją Kuršių mariose

2016-07-22
image

Liepos 21 d. Karinių jūrų pajėgų Jūrų gelbėjimo koordinavimo centrui (JGKC) koordinuojant žmonių paieškos ir gelbėjimo operaciją išgelbėti du į keblią padėtį Kuršių mariose patekę jėgos aitvarų entuziastai.

Operacija buvo pradėta 19 val. 15 min., kai JKGC gavo pranešimą apie tai, kad Kuršių mariose nuo Svencelės kaimo link Nidos dreifuoja du žmonės su jėgos atvirais. Patikslinus informaciją buvo sužinota, kad du žmonės plaukiojo su jėgos atvirais. Vienas iš jų prarado įrangą ir įkrito į vandenį, o kitas su savo jėgos aitvaru pasiliko šalia vandenyje atsidūrusio draugo.

 

Į keblią padėti patekusius jėgos aitvarų entuziastus pamatė netoli įvykio vietos buvęs žvejys, apie tai jis pranešė Bendrajam pagalbos centrui.

 

Siekiant surasti ir išgelbėti į nelaimę patekusius žmones JGKC budėtojas pasitelkė Karinių oro pajėgų sraigtasparnį, taip pat į nelaimės rajoną buvo išsiųsti Pakrančių apsaugos rinktinės du laivai „Boomeranger". Bendrojo pagalbos centro valdymo centras į Pervalką išsiuntė VRM priešgaisrinės gelbėjimo valdybos ekipažą su valtimi.

20 val. 25 min. gautas pranešimas, kad du žmonės sėkmingai išgelbėti į įvykio vietą atplaukusių pasieniečių su kateriu „Boomeranger". Gelbėjimo operacija buvo baigta. Karinių oro pajėgų sraigtasparnio pilotai patikslino, kad virš Kuršių marių matė dar aštuonis žmones, plaukiojančius su jėgos atvirais ir du žmonės su burlentėmis.


Asmuo ryšiams: Karinių jūrų pajėgų civilių ir kariu bendradarbiavimo vyresnysis specialistas vyresnysis seržantas Audrius Vitkauskas. Tel. 8 698 18196.

 

Komentuokite
Krašto apsaugos ministerija pasilieka teisę pašalinti komentarus, įžeidžiančius žmogaus garbę ir orumą, skatinančius tautinę, rasinę, religinę nesantaiką, skatinančius smurtą.
Vardas
El. paštas
Komentaro tekstas
Apsaugos kodas secimg

 

 

 
 

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
Sprendimas: Fresh Media