Lietuvos kariuomenė
 
Grįžti į pradinįSvetainės medis English Neįgaliesiems

 

 

linkas ministerija 

Kai susijungia istorija ir naujausios technologijos...

2017-05-11
image

Balandžio 27 d. KTU „Santakos slėnyje“ vyko Kauno technologijos universiteto organizuojama jaunųjų mokslininkų paroda/konkursas „Technorama 2017“, kuriame dalyvavo ir Vytauto Didžiojo karo muziejus. Kartu su draugais iš KTU Informatikos fakulteto, muziejaus darbuotojai pristatė bendrą kūrinį – „Kauno tvirtovė virtualioje realybėje“. Tai virtualus turas-žaidimas po Kauno tvirtovės III-ąjį fortą. Žaidėjo užduotis – kartu su Lietuvos kariu kuo greičiau surasti daiktus, kurie iš muziejaus persikėlė į virtualią erdvę. Toks istorijos ir informacinių technologijų samplaikos kūrinys, kuriame susipina patirta emocija ir istorinės žinios, yra vienas pirmųjų žingsnių žengiant modernaus ir interaktyvaus muziejaus link.

„Visur tvyranti kūrybinė energija ir jaunų bei gabių žmonių draugija ne tik lydėjo viso renginio metu, bet buvo ir puiki galimybė muziejui atsiskleisti visai kitokioje terpėje. Dalyvavimas jaunųjų kūrėjų išradimų parodoje – puikus būdas parodyti, kad muziejus koja kojon žengia su naujovėmis, o išėjimas už muziejaus sienų ir persikėlimas į virtualią erdvę – vienas iš pirmųjų žingsnių“,- įspūdžiais apie parodą dalinosi istorikė Greta.

Jaunųjų kūrėjų išradimų parodoje muziejaus darbuotojai pristatė žaidimą, dalinosi mintimis apie žaidimo kūrimą. Didžiausio lankytojų dėmesio susilaukė pristatomi eksponatai, kuriuos galima išvysti ir žaidime „Kauno tvirtovė virtualioje realybėje“. Tai šautuvas Mauser 98, Mauser šoviniams skirta odinė šovininė, plieninis šalmas M 17 ir rankinė puolamoji granata. Apie šiuos eksponatus papasakojo muziejaus darbuotojai, kurie atskleidė jų pritaikymo Lietuvos kariuomenėje istoriją. Lankytojus džiugino ir galimybė pabandyti užtaisyti šautuvą bei palaikyti puolamąją granatą. Taip pat renginio metu buvo pristatyta muziejaus veikla, ekspozicijos ir edukacinės programos.

Šis žaidimas buvo pastebėtas ne tik lankytojų, norinčių „paliesti“ eksponatus ir „pasivaikščioti“ po III fortą, bet ir renginio organizatorių bei komisijos. Žaidimas gavo nominaciją „Technoatmintis. Į istoriją ir paveldą. Darbai, kurie leidžia technologijoms prikelti ir saugoti istoriją“.

„Mūsų pristatomas virtualios realybės žaidimas išsiskyrė iš kitų parodoje dalyvavusių jaunųjų mokslininkų pristatomų išradimų ir pritraukė ne ką mažiau dėmesio. Parodos lankytojai ir dalyviai ne tik patys išbandė žaidimą, bet ir pažadėjo greitu metu aplankyti atsinaujinusį Vytauto Didžiojo karo muziejų“,- sakė istorikas Mantas.

Muziejaus darbuotojai, kurie dalyvavo kuriant žaidimą įgavo naujos patirties ir susipažino su žaidimų kūrimo procesu – nuo faktų ir eksponatų atrankos iki žaidimo scenų filmavimo.

Komentuokite
Krašto apsaugos ministerija pasilieka teisę pašalinti komentarus, įžeidžiančius žmogaus garbę ir orumą, skatinančius tautinę, rasinę, religinę nesantaiką, skatinančius smurtą.
Vardas
El. paštas
Komentaro tekstas
Apsaugos kodas secimg

 

 

 
 

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
Sprendimas: Fresh Media